#RaliennaarYale

Onlangs ben ik aangenomen voor een topopleiding over milieuvraagstukken en duurzame ontwikkeling aan Yale in de VS. Ik wil hier helemaal voor gaan, om mij zo goed mogelijk voor te bereiden om straks zo veel mogelijk terug te kunnen geven aan de maatschappij. Zodat ik straks met zoveel mogelijk mensen kan werken aan de grote duurzaamheidsvraagstukken van onze generatie. Helaas is het me vooralsnog niet gelukt om hiervoor vanuit Nederland een beurs te ontvangen, en ik vertrek al bijna, vandaar dat ik nu een crowdfundingcampagne ben begonnen. Doe jij ook mee? www.raliennaaryale.nl

Recently I was admitted to a great master’s program on environmental management and sustainable development at Yale University. Unfortunately I have been rejected for all scholarships in the Netherlands so far. Therefore I started a crowdfunding campaign so that I can still go study and prepare for a career in sustainable development practice: www.raliennaaryale.nl/international!

Leave a Reply

